.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج متلاشی شد
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد.
شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج متلاشی شد

شمال نیوز : با اقدامات اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان البرز و دستور مقام قضایی در راستای سالم‌سازی و مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی، شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج مورد شناسایی و متلاشی شد. 

 

بر همین اساس یکی از مدیران ارشد سازمان میادین شهرداری کرج که با دریافت مبالغ سنگین در امور قرارداد‌های کرج نفوذ کرده بود، دستگیر شد.

 

روز گذشته نیز سرهنگ حسنعلی پارسافر، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از دستگیری ۲ نفر از کارمندان یکی از ادارات دولتی استان به جرم اختلاس ۱۰ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع اختلاس کارمندان یکی از ادارات دولتی به پلیس امنیت اقتصادی استان، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از بررسی‌های اطلاعاتی و احراز وقوع اختلاس، با بررسی تخصصی مشخص شد که ۲ نفر از کارمندان یکی از ادارات دولتی استان اموالی به ارزش یک میلیارد تومان را از انبار این اداره خارج و در بازار آزاد به فروش رسانده‌اند.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی مخفیگاه متهمان پرونده شناسایی و با هماهنگ مقام قضائی دستگیر شدند. متهمان که با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی‌دیدند، به جرم خود مبنی بر اختلاس اموال بیت المال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

 

با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.607 seconds.